Wednesday 21 November 2012

39η Ανάρτηση. Τετραψήφιοι αριθμοί.


 

Σήμερα καθώς γυρνούσα από την δουλειά είπα να πάρω το λεωφορείο. Τι το ήθελα? Μπλέχτηκα στην κίνηση. Άνοιξα την τσάντα μου αλλά το βιβλίο μου το ξέχασα στο γραφείο. Και τώρα σκέφτηκα ' Τι θα κάνω?' 'Πώς θα περάσει η ώρα?'

Αφερέθηκα για κάμποση ώρα, κοιτώντας τις βιτρίνες των μαγαζιών που αρχίζουν να στολίζονται για τα Χριστούγεννα. Κοίταξα τα σπίτια και στο τέλος την ατέλειωτη ουρά αυτοκινήτων που απλωνόταν μπροστά μου.

Και ξαφνικά χωρίς να ξέρω... το πως και το γιατί (και να με ρωτήσετε δεν ξέρω θα σας απαντήσω) βάλθηκα να σκέφτομαι πως η ζωή μας κατακλύζεται από αριθμούς. Από 4ψήφιους αριθμούς που καταλαμβάνουν χώρο στην μνήμη μας και παίζουν σημαντικό ρόλο στις ζωές μας.

Μάλλον από την κούραση τα έχω παίξει. Ακούς εκεί να κάθομαι να σκέφτομαι από το πουθενά και για κανένα προφανή λόγο τους τετραψήφιους αριθμούς?! Χρειάζομαι επειγόντως διακοπές υποθέτω...


Υ.γ.
Νο1. Και όμως, εγώ μπορώ να σκεφθώ το λιγότερο 3 διαφορετικούς τετραψήφιους αριθμούς που μου είναι άκρως απαραίτητοι. Εσείς;
Νο2. Πάει αποτρελάθηκα!




More Gadgets

No comments:

Post a Comment