Tuesday 13 November 2012

37η Ανάρτηση. Ένας απρόσμενος επισκέπτης....

Πριν από περίπου δυο εβδομάδες πήγα για μερικές μέρες στην Ελλάδα να δω τους γονείς μου. Για την επιστροφή, πετούσα από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Καθώς παρέδιδα την βαλίτσα, η κοπέλα μου είπε πως το αεροπλάνο είχε ήδη φτάσει και πως όλα πηγαίναν βάση  προγράμματος.

Σε περίπου μισή ώρα επιβιβαστήκαμε όπου και μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε βλάβη στο αεροπλάνο και θα περίμεναν κάποιο μηχανικό να το επισκευάσει. Η επισκευή πρέπει πάνω-κάτω να πήρε γύρω στην μια ώρα μέχρι επιτέλους να απογειωθούμε.

Βέβαια δεν ήταν η μοναδική καθυστέρηση του ταξιδιού γιατί λίγο πριν προσγειωθούμε  πέσαμε σε καταιγίδα και μας πήρε καμποση ώρα. Εν πάσει περιπτώσει, προσγειωθήκαμε με συνολικά 2 ώρες καθυστέρηση, πήρα τα μπαγκάζια μου και ξεκίνησα για το σπίτι. Επιστροφή στο σπίτι σημαίνει το λιγότερο 2 διαφορετικά τρένα και 1 λεωφορείο. Α! και να μην ξεχάσω και την υπέρβαρη βαλίτσα που είχε μέσα από φακές μέχρι τραχανά! ( Ναι το ξέρω είμαι τραγική!!!)

Πρέπει να ήταν περίπου μεσάνυχτα όταν έφτασα σπίτι. Οι συγκάτοικοι κοιμούνταν και γενικά όλα ήταν ήσυχα. Άδειασα την βαλίτσα, έκανα ένα μπάνιο και έπεσα να ξαπλώσω. Σε αυτό το σημείο θέλω να ξέρετε ότι μένω στον δεύτερο όροφο. Και εκείνη που ήμουν ήρεμη και κατάκοπη εμφανίστηκε μπροστά μου! Ένα ζευγάρι μάτια που φωσφόριζαν ήταν έξω από το παράθυρο μου! Η τσιρίδα μου ξύπνησε φυσικά όλο το σπίτι! Άναψα γρήγορα γρήγορα το φως για να δω μια γάτα να στέκεται έξω από το παράθυρο μου!

Ορίστε καμαρώστε την!



10 λεπτά μου πήρε να ηρεμήσω από την τρομάρα μου και να απολογηθώ στις συγκατοίκους.

Άλυτο μυστήριο βέβαια παραμένει πως τα κατάφερε και έφτασε μέχρι το παράθυρο μου....









More Gadgets

1 comment:

  1. Μπορώ να φανταστώ την τρομάρα σου βλέποντας δύο μάτια να φωσφορίζουν στο σκοτάδι!!
    :P

    Μαρίνα (http://efimaridasblog.eu/)

    ReplyDelete