Friday 8 June 2012

4η Ανάρτηση. Ελληνικά επαρχιακά κανάλια

Ποτέ δεν ήμουν φαν της τηλεόρασης. Για κάποιο λόγο προτιμούσα το ραδιόφωνο...Νομίζω ξέρω γιατί, γιατί πάντα μου άρεσε να φτιάχνω κόσμους στο κεφάλι μου και το ραδιόφωνο μου έδινε όλα τα υλικά που χρειαζόμουν για να τους χτίσω.

Πάλι ξέφυγα, άλλο ήθελα να γράψω... Έλεγα λοιπόν ότι ποτέ δεν ήμουν φαν της τηλεόρασης και ότι το μεγαλύτερο διάστημα που δεν είχα καμία επαφή μαζί της ήταν για έναν ολόκληρο χρόνο! Αμέ! Όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου...όχι δεν ήταν κάποιας μορφής αντίδραση (τώρα που το ξανασκέφτομαι αποκλείεται να ήταν) αλλά ήταν καθάρα και μόνο τσιγκουνιά! Στην Βρετανία, πρέπει να έχεις άδεια για να έχεις τηλεόραση την οποία και την πληρώνεις. Οπότε αποφασίσαμε με τις συγκατοίκους να κάνουμε και αποτοξίνωση και οικονομία.



Όλα αυτά τα γράφω για να αντιληφθείτε την έντονη αντίθεση την οποία ζω. Εδώ και δέκα μέρες που ήρθα πια να εγκατασταθώ μόνιμα και μέχρι η εταιρία να με ενημερώσει για το πότε ξεκινάει η εκπαίδευση, έχω γυρίσει διάφορα μουσεία και πάρκα και το απόγευμα γυρίζω σε κάποιο από τα σπίτια που με φιλοξενεί κουρασμένη όχι, με νοσταλγική διάθεση ναι. Αυτό έγινε και προχθές και η ιδέα που μου κατέβηκε στο κεφάλι ήταν να περάσω την ώρα μου ψάχνοντας κανένα ελληνικό επαρχιακό τηλεοπτικό κανάλι. Κάτι σαν πείραμα το είχα στο κεφάλι μου. Να δω τι προγράμματα παίζουν.

Ο σοφός λαός λέει ότι η περιέργεια σκότωσε την γάτα. Στην περίπτωση μου η φράση αλλάζει και γίνεται 'η περιέργεια έκαψε την γάτα!' Έχω καεί! Έχω ζεματιστεί! Έχω εθιστεί! Θέλω να ξέρω ανά πάσα στιγμή τι προγράμματα δείχνουν. Δεν ξέρω αν είναι χαμηλότερης ποιότητας από τα πανελλήνιας εμβέλειας αλλά ορισμένες εκπομπές μου βγάζουν κάτι πολύ παρεϊστικο. Κάτι που ξεπερνάει τους προϋπολογισμούς και τους λαμπερούς καλεσμένους. Κάτι που σε κάνει να σκέφτεσαι ότι ακόμα και στην τόση μαυρίλα της Ελλάδας υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν και ότι κάνουν το κάνουν με αξιοπρέπεια και μεράκι.

Τέτοιου είδους σκέψεις με κατέκλυσαν την πρώτη φορά που είδα στο κανάλι Σαμιακή Τηλεόραση την εκπομπή ΄Μικρές Ιστορίες'. Φυσικά σκηνικά, απλοί καθημερινοί άνθρωποι και ένας παρουσιαστής χωρίς την παραμικρή διάθεση για κουτσομπολιό. Αν βρεθείτε καμιά φορά στην ιστοσελίδα του καναλιού πατήστε να δείτε τις ΄Μικρές Ιστορίες'. Μπορεί να βρείτε κάποιο από τα θέματα ενδιαφέρον.

More Gadgets

No comments:

Post a Comment