Tuesday 5 June 2012

3η Ανάρτηση. Ψάξε, ψάξε δεν θα το βρεις

Πρέπει να βρω σπίτι. Για την ακρίβεια πρέπει να βρω δωμάτιο σε σπίτι. Και αν έχει και δικό του μπάνιο και είναι σε καλή τιμή θα μιλάμε για λαχείο. Πότε είπαμε οτι κέρδισα τελευταία φορά το λαχείο? Ποτέ! Ευχαριστώ!

http://vmdesignblogg.blogspot.co.uk/2011/12/blog-post_5463.html


Μέχρι στιγμής αλλάζω τα σπίτια των φίλων σαν τα πουκάμισα. Ανά 3-4 ημέρες βρίσκομαι σε διαφορετικό σπίτι, σε διαφορετική περιοχή, με μια βαλίτσα στο χέρι και μια ηλίθια φάτσα στο πρόσωπο να γνωρίζω συγκατοίκους. Σαν περιοδεύων θίασος του ενός ατόμου!

Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και όταν τα ανοίξω θέλω να βρίσκομαι σε ένα όμορφο, ζεστό και φωτεινό δωμάτιο έχοντας όλα μου τα πράγματα τακτοποιημένα. Πολλά ζητάω  μάλλον. Βασικά δεν ζητάω πολλά, ζητάω αυτά που δεν γίνονται. Τα ακατόρθωτα! Και όμως αν είχα το δικό μου μέρος σίγουρα θα ένιωθα καλύτερα, θα έκανα καλύτερο προγραμματισμό, θα είχα περισσότερη ιδιωτικότητα κλπ. Ιδιωτικότητα? Τι είναι αυτό? Τρώγεται? Μπορεί και να τρώγεται τελικά... Τις επόμενες 4 ημέρες θα τις περάσω με άλλα 2 άτομα στο ίδιο δωμάτιο. Ούτε να κλάψω με την ησυχία μου δεν μπορώ... Πρίμα!!!

Μήνυμα απο μένα στον εαυτό μου: 'Εσύ δεν ήσουν που λυσσούσες να φύγεις? Σκάσε και κολύμπα τώρα!'

More Gadgets

No comments:

Post a Comment