Tuesday 5 June 2012

1η Ανάρτηση. Πως ξεκίνησαν όλα...

Σήμερα συμπληρώνω μια ολόκληρη εβδομάδα από τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο Λονδίνο. Τόπος γνώριμος αφού πριν από τρία χρόνια είχα πάρει τη απόφαση να έρθω για να συνεχίσω τις σπουδές μου. Αλλά τώρα όλα είναι αλλιώς...δεν έχει ημερομηνία λήξης η παραμονή μου εδώ.Λευκή επιταγή που λένε και οι φίλοι δημοσιογράφοι.


Και ενώ τα τελευταία τρία χρόνια προσπαθούσα με κάθε τρόπο να επιστρέψω στην Γηραιά Αλβιώνα και από μορφωμένη άνεργη να μεταμορφωθώ σε μορφωμένη 'ενεργή', τώρα που τελικά η προσπάθεια μου έχει θετικό αποτέλεσμα, κάθομαι και σκέφτομαι όλα όσα αφήνω πίσω μου και όλα όσα ενδεχομένως να έρθουν.


Τι πιο έυκολο από το να 'πνίξω' το διαδίκτυο με τις σκέψεις μου από το να πνιγώ εγώ σε αυτές.. Λέω εγώ τώρα..

Καλώς σας βρήκα!



More Gadgets

No comments:

Post a Comment