Monday 11 February 2013

53η Ανάρτηση. A bag full of gifts!!!

Αχ να περάσει επιτέλους αυτός ο χειμώνας... Βαρέθηκα...δεν μπορώ! Φυσάει, βρέχει και για να μην βραχείς δεν φτάνει μια ομπρέλα. Ολόσωμο αδιάβροχο πρέπει να φοράς!

Τεσπά, αρκετά με τον καιρό...Και εκεί που καθόμουν ήσυχη σπιτάκι μου, μου ήρθε μια ακατανίκητη επιθυμία για γλυκάκι. Εμπρός καλά μου πόδια! Κουράγιο και το σουπερμάρκετ είναι κοντά.

Πήγα λοιπόν στο σουπερμάρκετ, γέμισα μια τσάντα με ότι λογής σοκολατένιες αηδίες μπορείτε να φανταστείτε!
Με το που γύρισα στο σπίτι στο πόμολο της πόρτας με περίμενε ένα φούξια σακουλάκι το οποίο περιείχε...



Μια γειτόνισσα που τις προάλλες πιάσαμε κουβέντα-να-περνάει-η-ώρα περί καλλυντικών (καθότι είμαι άσχετη) είπε η καλή μου να με επιμορφώσει! Ένα σακουλάκι δείγματα! Κρέμα ημέρας, κρέμα νύχτας, κρέμα για τα μάτια, κρέμα για ότι θες!

Τώρα πρέπει να την ξαναπετύχω την γειτόνισσα μήπως και μου εξηγήσει με ποια σειρά πρέπει να τις φοράω όλες αυτές τις κρέμες! Όπως και να έχει την ευχαριστώ πολύ!!!

More Gadgets

No comments:

Post a Comment