Monday 15 October 2012

34η Ανάρτηση. Δεν θα ξαναδώ ΕΤ3.

Δεν θα ξαναδώ ΕΤ3! Ε μα δεν μπορώ.... Μετά πέφτω σε κατάθλιψη από την νοσταλγία...

Τις προάλλες είδα διάφορα επεισόδια της εκπομπής 'Του Νερού τα Παραμύθια' που διαδραματιζόταν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Και σαν παιδί της επαρχίας που έτυχε να περάσει όλη την μέχρι στιγμής ενήλικη ζωή του σε αστικά κέντρα, αγαπώ πολύ την επαρχία με όλες της τις ιδιαιτερότητες.

Κοροϊδευτικά πολλοί λένε το "χωριό σου!". Εγώ αγαπώ πολύ το "χωριό" μου και είμαι πολύ πολύ περήφανη που μεγάλωσα σε αυτό το "χωριό". Τι και αν γεννήθηκα στην Αθήνα, τι και αν μένω στο Λονδίνο, το "χωριό" μου δεν το αλλάζω με κανένα μέρος στον κόσμο!


Εκεί μένει η οικογενειά μου, οι φίλοι μου, οι άνθρωποι που αγαπώ και με αγαπούν. Είναι εκεί που μπορώ να περπατήσω ανέμελη στο δάσος παρέα με τον παππού μου και να μην με ανησυχεί τίποτα... Ως δια μαγείας όλα να έχουν εξαφανιστεί...



Αχ βρε ΕΤ3 τι μου έκανες! Κάθομαι και βλέπω φωτογραφίες και είμαι σίγουρη ότι μια μέρα θα επιστρέψω. Φυσικά και θα επιστρέψω. Πέρασα τα σημαντικότερα χρόνια της ζωής μου εκεί: τα παιδικά και τα εφηβικά μου χρόνια.


Το "χωριό" μου είναι το καλύτερο μέρος στον κόσμο και αυτό γιατί είναι το δικό ΜΟΥ "χωριό"!!!

More Gadgets

No comments:

Post a Comment